شیر اطمینان اتوکلاو

شیر اطمینان اتوکلاو

یکی دیگر از ابزاری تشکیل دهنده ی اتوکلاو ها شیرها می باشند، که دارای چندین و چند نوع می باشند امروز قصد داریم به انواع شیر اطمینان اتوکلاو اشاره ای داشته باشیم و شما را با آن آشنا کنیم، توجه داشته باشید تمامی اجزای اتوکلاو یکی پس از دیگری مهمتر هستند و در صورت مشکل داشتن یک قطعه یعنی انجام دادن استریل ناقص است.

از گذشته تا به امروز شاهد تغییرات بسیاری در گوشه و کنار خود بوده ایم که با پیشرفت علم کارها برای همگان راحت شده است، از جمله این تغییرات به روز شدن شیرهایی است که بر روی برخی از ابزار در اطراف خود هستیم، به طور حتم بیشتر پزشکان و افرادی که با اتوکلاوها سر و کار دارند با انواع شیر اطمینان اتوکلاو آشنایی های لازم دارند در صورتی که شما می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید به خواندن ادامه دهید.

انواع شیر اطمینان اتوکلاو

صاحبان برند بسیاری در چندین دهه ای در تکاپو هستند تا بتوانند نظر مشتریان خود اعم از راه های دور و نزدیک، خریداران خرده و عمده را به سوی خود جذب کنند، که با وجود رقبای در این بین کار کمی دشوار شده است.

دستگاه های اتوکلاو در علم پزشکی و در صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت می باشند، در تمامی تولیدی ها تلاش بر این است که بتوان دستگاه اتوکلاو را به بهترین نحو ممکن تولید و روانه ی بازار کنند، یکی از ابزارهای مهم و حیاطی آن شیر اطمینان اتوکلاو است، با مورد تست قرار دادن آن و تنظیم کردن این شیر روی 4.2BAR می توان اطمینان داد که دستگاه در حالت ایمنی قرار دارد، فراموش نکنید که این امر باید هفته ای یکبار صورت گیرد، توجه کنید که در هر دستگاه اتوکلاو چندین نوع شیر وجود دارد، به راستی این شیرها کدامند؟ جهت آشنایی هر چه بیشتر شما به موارد زیر اشاره کرده ایم:

  • شیر اطمینان اتوکلاو
  • شیرهای یکطرفه
  • شیر سوزنی
  • شیر برقی
  • شیر پنوماتیک

کاربرد هر کدام از این شیر ها با یکدیگر متفاوت است، شایان ذکر است که شیرهای اطمینان اتوکلاو را نیز می توان به دسته های دیگری تقسیم کرد که ما در اینجا به چند دسته کلی آن ها اشاره کرده ایم.

مزایا شیر اطمینان اتوکلاو

شکی در آن نیست که هر محصول با توجه به مزایای منحصر به فردی که با خود به همراه دارد محبوب شناخته می شود و به جرات می توان گفت که تمامی مزایا و مواردی را که شما در ذهن دارید را می توانید در شیر اطمینان اتوکلاو بیابید.

از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تعویض آسان
  • قیمت مناسب
  • تخلیه بخار مخزن و پیشگیری از خطرات احتمالی
  • کیفیت عالی
  • و ….

قیمت فروش

به دلیل نوسانات بازار بسیاری از خریداران و فروشندگان دغدغه جویا شدن از قیمت این محصول دارند که می توانند با مراجعه به سایت های فعال در این زمینه از قیمت های فروش کلی و جزئی این محصول با خبر شوند، توجه داشته باشید که این قیمت ها به دلایل مختلف ممکن است متغیر باشند.

اما جای نگرانی ندارد زیرا مراکز شیر اطمینان اتوکلاو علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا قیمت های مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهد، با توجه به بازخورد عالی آن می توان به مناسب بودن قیمت پی برد.

نکته ی قابل توجه این است که هر چه خرید شما به صورت بیشتر و عمده تر باشد قیمت نیز مناسب تر است، مراکز معتبرجهت جذب هر چه بیشتر مشتری معمولا این محصول را با قیمت قابل توجه به اقصی نقاط به صورت کاملا مستقیم عرضه می کنند که با حذف واسطه ها در این بین توانسته اند از هزینه های اضافه جلوگیری کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *