سنسور دما اتوکلاو

سنسور دما اتوکلاو

از سنسور دما چه میدانید؟ دمای آن چقدر است؟ کار سنسور دما چیست؟ در ادامه به شرح سنسور دما اتوکلاو به صورت جزئی تری پرداخته به خواندن مطلب ادامه دهید تا به جواب هر سوالی که در ذهن خود دارید برسید، توجه داشته باشید که در هر اتوکلاو ممکن است این دما یکسان نباشد.

انواع سنسور دما اتوکلاو

بدون شک کاربرد موثر این ابزار سبب شده است تا ما امروز به شرح بیشتر در مورد آن بپردازیم، سنسور دما اتوکلاو معمولا 100PT تعریف شده است که در صورت بروز مشکلی همچون ثابت ماندن دمای دستگاه باید این سنسور دما اتوکلاو مراجعه کرد و آن را مورد بررسی قرار داد، توجه داشته باشید که دو سنسور دما یکی در درون مخزن و دیگری در جداره آن قرار داده که پس از طی کردن مراحل اولیه خروجی را به برد جهت نمایش ارسال می کند.

اگر تعریفی خلاصه و تکمیلی بخواهیم برای سنسور دما اتوکلاو در نظر بگیریم می توانیم آن را اینگونه بیان کنیم که در هر سیستمی از جمله اتوکلاو یک قسمت برای تعیین دما که دمای اولیه را دریافت و پردازش می کند و در نهایت آن را به خروجی اعلام می کند

سنسور دما گفته می شود و در دو نوع کلی تماسی و غیر تماسی در بازار موجود می باشد، البته سنسور های دما را از بسیاری جهات می توان دسته بندی کرد و به این دو مورد ختم نمی شود.

کاربرد و مزایای اصلی این قطعه کنترل کردن دمای چمبر در اتوکلاو است، که دمای خروجی از این قسمت را اعلام می کند و در سردترین نقطه ی ممکن قرار می گیرد، طراحی آن به گونه ای است که دیتاشیت آن از جنس فلز نوع LM35یاLM35H می باشد.

تعویض سنسور دما اتوکلاو

معمولا تعویض سنسور دمای اتوکلاو به ندرت صورت می گیرد، زیرا سیم های به کار رفته در آن به شکلی است که در هر شرایطی از جمله احتراق، سرما، مرور زمان و در برابر بسیاری از عوامل دیگر از خود مقاومت نشان می دهند، توجه داشته باشند که LM35 به دلیل پایین بودن دمای کاری منجر به خرابی اتوکلاوها می شود.

برای حذف هوا از مخزن به سنسور دما برخورد خواهید کرد، زیرا در اقدام اولیه که هوا وارد محیط می شود به قسمت های می رود که چگالی آن کمتر است و به تدریج هوا به پایین کشیده و می شود و در نهایت از قسمتی که سنسور دما اتوکلاو قرار دارد خارج می شود.

در برخی مواقع شرایط ایجاب می کند که اقدام به تعویض سنسور دما موجود در اتوکلاو کنیم، از آنجایی که این کار توسط افراد معمولی غیر ممکن است بهتر است با مراکز معتبر جهت تعویض و بررسی دقیق سنسور دما هماهنگی ها لازم انجام شود.

قیمت فروش سنسور اتوکلاو

قیمت خرید و فروش تمامی سنسور دماهای اتوکلاو با اندازه و مقادیر مختلفی در سایت های فروشگاهی مجاز و فعال درج شده اند که برای برخی از خریداران در الویت قرار دارد، شایان ذکر است که ولتاژ، زمان پاسخگوهی، مقدار سنسور دما اتوکلاو، نحوه ی خرید، بالا و پایین شدن و بسیاری از موارد دیگر بر روی قیمت آن ها موثر می باشد.

اگر از دسته افرادی هستید که به دنبال جدیدترین محصولات سنسور دما هستید و می خواهید از قیمت های به روز شده ی آن با خبر باشید می توانید از طریق فضای مجازی معتبر نیز اقدام نمایید و اولین نفری باشید که از قیمت این ابزار با خبر می شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *