پمپ وکیوم اتوکلاو

پمپ وکیوم اتوکلاو

قصد داریم در این مقاله به بررسی پمپ وکیوم اتوکلاو بپرادزیم و در آن انواع پمپ وکیوم اتوکلاو را تا حد امکان برای شما توضیح دهیم و شما را با آن ها آشنا کنیم، به هر دلیلی که به این سایت مراجعه کرده اید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پرداختن به تمامی جزئیات پمپ وکیوم اتوکلاو قطعا بسیار شیرین است زیرا با انواع و اقسام پمپ ها روبرو هستیم که بسته به محیط و کار مورد نظر در دستگاه اتوکلاو مورد استفاده قرار می گیرند در ادامه به انواع آن ها، کاربرد، مزایا، قابلیت تعویض، قیمت، فروش و موارد این چنینی پرداخته ایم.

بررسی پمپ وکیوم اتوکلاو

همانطور که گفته انواع مختلفی از پمپ ها در بازار موجود است که یکی از آن ها را به عنوان اجزای اصلی در اتوکلاو ها می شناسند زیرا وظیفه ی مهمی را به گردن دارد، حتما پمپ وکیوم اتوکلاو را چک کنید زیرا این پمپ باید در حالت نرمال یعنی فشار 2 بار و سرد قرار داشته باشد تا بتواند مکش خوبی داشته باشد، اما به راستی انواع پمپ ها کدامند و چقدر با آن ها آشنایی دارید؟

معمولا از پمپ های وکیوم در دستگاه های مورد استفاده قرار می گیرد که دارای سیکل وکیوم می باشند و سبب ایجاد خلاء در آن می شود اتوکلاو نوع B درای پمپ وکیوم می باشد، در اینجا به چند مورد از اصلی ترین پمپ در اتوکلاو ها اشاره خواهیم کرد، شایان ذکر است که این دسته بندی به اینجا محدود نمی شود و آن ها را می توان از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار داد، که در اینجا با توجه به نوع دستگاه آن ها را دسته بندی کرده ایم، به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • پمپ وکیوم
  • پمپ خلاء
  • پمپ آب
  • و …

اما این سوال برای بسیاری ممکن است پیش بیاید که کار این پمپ وکیوم اتوکلاو ها چیست؟ با توجه به دسته بندی اتوکلاوها پمپ ها نیز می توانند تغییر کنند، جالب است بدانید که در اتوکلاو این امکان وجود دارد که بدون پمپ وکیوم به کار خود ادامه دهند، بنابراین می توان اینطور نتیجه گرفت که با وجود پمپ های وکیوم در این دستگاه ها شاید بازخورد بهتری خواهیم بود. از پمپ وکیوم اتوکلاو استفاده های گوناگونی می شود که در زیر به چند مورد از کاربرد های آن ها در صنایع مختلف اشاره کرده ایم:

  • صنایع کاغذ، مقوا، چوب و فیبر
  • صنایع ریخته گری
  • صنایع نساجی
  • صنایع چاپ
  • صنایع قندسازی و شکلات
  • صنایع چرم سازی
  • صنایع غذایی و کنسروسازی
  • صنایع نفت و پتروشیمی
  • حمل و نقل ورق های فولادی به روش نیوماتیک
  • و …

مزایا بسیار چشمگیر آن ها در چند دهه اخیر در زمینه های مختلف یکی از اصلی ترین علل تولید بی رویه در این محصول می باشد.

نحوه تعویض پمپ وکیوم اتوکلاو

این موضوع دغدغه بسیاری از افراد و ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده است؛ زیرا در برخی شرایط این مشکل ایجاد می شود که پمپ وکیوم صدا می دهد که در صورت بروز این مشکل نشان از پاره شدن دیافراگم می دهد و باید آن را تعویض کرد، سوال بسیاری از افرادی این است که آیا می توان پمپ وکیوم اتوکلاو را به راحتی تعویض کرد؟ نحوه تعویض آن ها به چه صورت است؟

متاسفانه یا خوشبختانه با دنیای بزرگی از انواع پمپ ها روبرو هستیم که هر کدام ساخت و طراحی ویژه و منحصر به فرد خود را دارد، طراحی هر کدام با توجه به کاربرد آن ها متفاوت است، بهتر است در صورت تعویض از یک فرد با تجربه و یا ترجیحا مهندس کمک بگیرید تا دچار مشکل احتمالی نشوید.

اگر همانند بسیاری از افراد دیگر طالب و جویای قیمت پمپ های وکیوم اتوکلاو هستید می توانید به مراکز معتبری همچون نمایندگی های مجاز در سطح شهرها، تولیدی ها، سایت های مجاز و فعال در این زمینه و غیره مراجعه کنید تا از قیمت انواع پمپ به صورت به روز در سال 98 با خبر شوید؛ لازم به ذکر است که این قیمت ها به دلیل بالا و پایین شدن ارز و بسیاری از موارد دیگر ممکن است متغیر باشد.

فروش پمپ وکیوم بدون هیچ محدودیتی به دو صورت اعم از کلی و جزئی، حضوری و غیرحضوری به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ واسط و هزینه ای اضافه ای صورت می گیرد که در پی آن نهایت رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *