شیر تخلیه بخار اتوکلاو اتوماتیک یا دستی

شیر تخلیه بخار اتوکلاو اتوماتیک یا دستی

شیر تخلیه بخار اتوکلاو به نوع اتوکلاو برمی‌گردد، زیرا اتوکلاوها به دسته های مختلفی شامل اتوماتیک یا دستی تقسیم می شوند که برای انتخاب شیر تخلیه بخار اتوکلاو اتوماتیک یا دستی بودن آن نیز حائز اهمیت است، مطالبی که در این مقاله آورده شده در مورد انواع، کاربرد، مزایا و غیره نکته هایی ذکر شده است.

شما می توانید جزو اولین کسانی باشید که از شیر تخلیه بخار اتوکلاو اطلاعات کاملی را دریافت می کنید، از این قطعه چه میدانید؟ آیا از کاربرد و مزایای آن اطلاعات کافی و مفیدی در اختیار دارید؟

پس از آن که فرآیند استریل کردن پایان می یابد، برای کاهش فشار هوای داخل اتوکلاو و خروج بخار آب شیر تخلیه بخار اتوکلاو کمک گرفته می شود که شیر تخلیه بخار انواع مختلفی دارد در ادامه به معرفی بیشتر آن پرداخته ایم، پس از تخلیه بخار باید توجه داشت که مدتی را برای پایین اومدن دمای محفظه صبر کنید و سپس اقدام به باز کردن درب اتوکلاو نمایید.

انواع شیر تخلیه بخار اتوکلاو

اتوکلاوها به دو دسته رومیزی گازی و اتوکلاو برقی تقسیم می شوند که با توجه به قطعات نصب شده بر روی آن ها به چهار دسته ی S، B، N و نوع سریع تقسیم شده اند، مجددا این اتوکلاو ها با دارا بودن پمپ خلاء به دو دسته دیگری از جمله پری وکیوم و گراویتی تقسیم می شوند، به طور خلاصه می توان اینگونه بیان کرد که شیر تخلیه بخار اتوکلاو برای بسیاری از آن ها لازم و ضروری است زیرا نبود این قطعه پیامدهای منفی را به دنبال دارد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

یکی از مشکلاتی که در صورت خراب بودن شیر تخلیه بخار اتوکلاو صورت می گیرد، ورود هوای اضافه به فرایند استریل می باشد، از این رو همواره توصیه می شود حتما از تکنیسین های که تجربه و دانش کافی برای تعمیر را دارند استفاده شود تا دستگاه با مشکلات بیشتری مواجه نشود.

همچنین برای آزمایش شیر تخلیه بخار اتوکلاو، از یک آزمایشی با نام بووی-دیک استفاده می شود که در این آزمایش از یک کاغذ استفاده می شود که در صورت کارکرد دقیق و بدون مشکل باید رنگ کاغد به صورت یک دست دچار تغییر شود.

خرید شیرهای تخلیه بخار اتوکلاو

عموما مراکزی که تعمیر و سرویس دستگاه های پزشکی را انجام می دهند اقدام به فروش خرده و عمده ی انواع شیر تخلیه بخار اتوکلاو نیز می کنند که علاوه بر فروش تعویض را به صورت حرفه ای نیز انجام می دهند.

برای پیدا کردن این مراکز، یکی از آسان ترین راه ها که در عصر امروز وجود دارد جست و جو در اینترنت می باشد، با کمی وقت می توان مراکز معتبر تعمیر و یا تهیه انواع قطعات دستگاه اتوکلاو مانند شیر تخلیه بخار اتوکلاو را پیدا کرد و از قیمت لحظه ای این قطعات در سال 98 اطلاع یافت.

قیمت خرید برای خریداران خرده و عمده متفاوت است که برای تفکیک و راهنمایی خریداران لیستی تهیه شده است که می توان به آن مراجعه کرد و با توجه به بودجه ی خود خرید را انجام داد، که سرعت فروش انواع شیر تخلیه بخار اتوکلاو را در این مراکز بالا می برد.

در این مقاله سعی شده است تا حد امکان به شما این قطعه را معرفی کنیم اگر برای تکمیل این مطلب نکته ای مد نظر شما وجود دارد می توانید پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و میزان رضایتمندی خود را به ما اعلام کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *