اطلاعاتی در زمینه کندانسور اتوکلاو

اطلاعاتی در زمینه کندانسور اتوکلاو

دستگاه اتوکلاو از جمله دستگاه هایی که است که با به کارهایی فوق العاده دارای قطعات مختلف و با کیفیتی می باشد که سبب شده اند تا نتیجه ی رضایت بخشی را به همراه خود داشته باشند، امروز قصد داریم اطلاعاتی در زمینه کندانسور اتوکلاو را در اختیار شما قرار دهیم.

در تعریف کلی کندانسور اتوکلاو می توان آن را اینگونه تعریف کرد که تمامی بخارهای موجود در اتوکلاو را به مایع تبدیل کنید، شکل آن به صورت یک میله ی فلزی است، بخارهایی که در دستگاه اتوکلاو قرار حین استریل کردن وسایل از این میله رد می شوند و به حالت فشرده در می آیند که در واقع همان حالت مایع می شوند و به مخزن آب مصرف شده انتقال داده می شوند، به طور حتم شاید شما نیز آن ها را از نزدیک دیده اید، سیم های پیچیده ای که در پشت یخچال های فریزر قرار دارند نیز نوعی کندانسور می باشند که در هر دستگاهی ممکن است متفاوت باشد.

انواع کندانسور اتوکلاو

تمامی قطعات اتوکلاو یکی پس از دیگری مهم و پرکاربرد هستند اما کندانسور اتوکلاو چیزی دیگری است، مزایا بسیار آن سبب شده است تا افراد بسیاری به خرید و فروش آن روی آورند و از این راه کسب در آمدهای کلانی دارند.

کندانسور از خانواده ی بسیار بزرگی متشکل شده است که دستگاهی همچون اتوکلاو نیز برای تکمیل شدن خود به این قطعه نیازمند است، زیرا دستگاه اتوکلاو پس از این که مراحل استریل را انجام نیاز دارد تا بخار حاصل را به فاضلاب تخلیه کند که بدون کندانسور اتوکلاو این کار شدنی نیست.

تقسیم بندی و توضیح به هر بخش از کندانسور نیاز به زمان و مکانی بهتری دارد که در این مقاله تا حد امکان به معرفی و آشنایی شما با انواع آن ها پرداخته ایم، توجه داشته باشید که برخی از موارد زیر خود به چند زیر شاخه ی دیگر تقسیم می شوند که از جمله:

  • کندانسور اتوکلاو
  • کندانسور تبخیری (ترکیبی)
  • کندانسور هوایی (هوا خنک)
  • کندانسور آبی (آب خنک) خود شامل (پوسته و لوله، دو لوله ای، صفحه ای، پوسته و کویل مارپیچ)
  • کندانسور چیلر
  • کندانسور صنعتی
  • کندانسور سردخانه
  • و …

یکی از مزایای کندانسور اتوکلاو است که این قطعه به گونه ای کار می کند که تقریبا می توان آن را شبیه به یک چرخه دانست که در مصرف بی رویه آب صرفه جویی می کند زیرا دستگاه اتوکلاو بدون آب نمی تواند کار کند و کندانسور به گونه ای شده است که بخار را به آب تبدیل می کند و به مخزن  برمی‌گرداند که سبب صرفه جویی در مصرف آب می شود که این مصرف آب تقریبا به کمترین حجم ممکن رسیده است.

کندانسور در اتوکلاو به عنوان یک منبع به شمار می آید که با توجه تنوع آن ها قیمت ها متفاوت هستند، جهت مطلع شدن از قیمت هر نوع کندانسوری می توانید به مراکز پخشی همچون تولیدی ها، سایت های فروشگاهی آنلاین به صورت دقیقه ای سر بزنید.

قیمت ها با توجه به بالا و پایین شدن ارز در بازار متغیر می باشند، جهت جلوگیری از هر ضرر و زیان مالی می توانید از مراکز گفته قیمت ها را جویا شوید، معمولا قیمت تعویض این قطعه بسیار قابل ملاحظه تخمین زده می شود.

نحوه فروش کندانسور اتوکلاو

در نحوه ی فروش کندانسور هیچ محدودیتی وجود ندارد و آن ها را به دو صورت حضوری و حضوری از طریق شعبات به اقصی نقاط عرضه می کنند، با حذف واسطه ها در این بین قیمت ها را به حد مجاز رسانده که در پی رضایت مشتریان و فروش فوق العاده عالی را به همراه داشته است.

فروشندگانی که قصد دارند این قطعه را به صورت عمده به فروش برسانند می توانید از طریق سایت های فعال این کار را در زمانی کوتاه با هزینه ای حداقل انجام دهند که از طریقه به سود چشمگیری دست خواهند یافت.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *